مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

بدشانس

سلام دوستان

داستان جدید از نویسنده مورد علاقم


فکر میکنید بزرگ ترین بدشانسی برای یک دزد چی میتونه باشه

نه شما حتی نمیتونید فکرش رو هم بکنید

وقتی با هزار زحمت میری تو یه بانک اسلحه میکشی

بعد گاوصندوق رو حمل میکنی

بعد هم یه جا جاسازیش میکنی

وبعد منتظر میشی تا ابا از اسیاب بیفته ولی ولی ولی...

وقتی درش رو باز میکنی میبینی صد هزار دلار پول خرد توشه

واقعا بدشانسی که وقتی میخای برای پسرت یه قلک بخری

باید به اندازه کل حجم قلک پول بدی

یا وقتی میخای یه استیک بخوری باید پانصد تا سکه بدی

واقعا مشکله نه میشه از دستش خلاص شد ونه میشه

درشتش کرد چون دزدیه ونه میشه ازش چشم پوشی کرد

و حتی نمیشه حملش کرد فقط باید باهاش کنار اومد

از شل دن الن سیلور استاین

دوستان نظرتون رو درباره فضای جدید وب بنویسید

اصلا خوبه یا همونجوری مثل قبل بهتر بود؟؟؟

درباره ساعت و اهنگ و همه چیز بنویسید خوشحال میشم

 

  

نظرات 9 + ارسال نظر
ارغوان دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 http://khaneyedelam.blogfa.com

به دلم موند
یه بار
یه روز
یه جایی
بگی میخوامت
بگی فقط واسه من عزیزی و بس
چشام به راهت
کاشکی تو نگاه آخراشکا تو چشام میدیدی
تو چه کردی با دل من عشقمو لایق ندیدی
قلب تو انگار که نشنید التماس اون چشا را
تو چه کردی با دل من ندیدی غم صداما

سلام خوشحال میشم بهم سر بزنی


مینو دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:03 http://www.kajmenghar.blogfa.com

سلام
کی هک شدی من نفهمیدم؟
من هم یه وبلاگ داشتم که هک شد. تازه بازدیدش شده بود روزی کم کم ۶۰ نفر
یادش بخیییییییییییر
آپت باحال بود. منم نوشته های شل سیلور استاین رو خیلییییییی دوست دارم. ساعت وبت هم خوبه
فعلا...............

لیلی ـــــــــــــــــــ ! دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:07

لیلی ـــــــــــــــــــــــ ! دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:09 http://www.beyadeto1.blogfa.com

سلام
واااای خیلی عالی شده
سلیقه ات حرف نداره ...
راستی جواب میلمو ندادیااا
موفق باشی

مجید شر دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:40

سلام محمدهادی

خب این پولها را ببره بقالی ها خوب ازش می خرند. این عموشلی انگار تو کشورش بقالی نداره :دی

در ضمن صندوق بانک را چی جور کولش بگیره؟ خب همونجا بازش کنه و پولها را تو کیسه بریزه. اینم از اون حرفا بودا.

فضای وبلاگت قشنگ شده. زیاد به این چیزا توجه نکن. بیشتر سعی کن مطالبت جذابتر بشه.

بید مجنون سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:20 http://from2008.blogsky.com

سلام محمد هادی جان
خوبی عزیز ؟
شل سیلور استاین یکی از محبوب ترین نویسنده های کودکان و بین اونا بزرگتراس که چون منم جزو دنیا حساب میشم پس محبوب منم هست
زبون روون داستانش خیلی گیراست و سعی نمکنه مساله رو بپیچونه که پیچیده به نظر بیاد بر عکس مساله رو حلاجی میکنه و قسمتهای زایدش رو که بود یا نبودش فرقی نداره رو حذف میکنه تا فهمش واسه بچه ها آسونتر باشه
حالا نمیخوام داستان نویسی یه آدم پذیرفته شده و کسی رو که کارشو بلده رو نقد کنم یا درباره اش حرف بزنم چون اصلا در حد من نیست
قالب وبلاگت خیلی خوبه به قول یارو گفتنی
تعریف از خودم نباشه عزیزم ستاره بد نیست (مریم حیدرزاده )
من خودم با این قالب راحتم و خیلی هم خوشم میاد در ضمن کسی که میاد واسه مطالب من میاد وگرنه میدونه که قالب نه مال منه و نه اختیارشو دارم فقط یه چیز عاریتیه
موسیقی لایت وبلاگت هم بدک نیست من پسندیدم شاید دیگران دوست نداشته باشن ولی من خوشم اومد
ساعت وبلاگت محشره دوست داشتنیه
در ضمن این عکسی هم که زدی اینجا اصلا دیده نمیشه یه فکری براش بکن
راستی اگه تونستی از شل بازم داستان بزار تو وبت
من یکی که لذت بردم

محمد هادی(نویسنده وبلاگ) چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39

اگه تصویر باز نمیکنه بگین

2 دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:10

یعنی چی

چرا حرف نمیزنی مگه موش زبونت رو خورده

بهاالدین دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:51

سلام فرشید عزیز این نامه را دارم با اشک برایت می نویسم. واقعا برات متاسفم و ای کاش من جای اون عزیز می رفتم. من در ان لحظه دقیقا همان جا بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد