مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

شبح

سلام بر دوستان باز هم اومدم خوب این بار یک متن مفهومی داریم باد امد.ابر امد.خورشید در انسوی دیوار پنهان شد.دوستان رفتند و اسمان تیره به گریستن افتاد مردم تک به تک میرفتند و سایه ی خود را بر زمین به یاد گار می گزاشتند.حالا شهر کاملا خالیست سایه ها بی امید مانده اند.دیو سیاهی ها امد.سایه ها همه پیش رویش زانو زدند و کم کم چهره هایشان تغییر کرد .دیگر به سایه های انسانی شباهت نداشتند. مدرسه خالی بود و صدای کودکان در دل ان مینالید.سایه ها قلب خود را میشکافتند. زندگی مرده بود.زندگی مرده بود.اسمان چشمش را به زمین بست و زمین نابود شد سالها و سالها گزشت و اسمان چشم هایش را باز کرد دیگر تیرگی در دل زمین جای نداشت زمین تولدی دگر یافته بود. امید وارم فکرتون رو به کار بندازید و ته توی این داستان رو در بیارید همینجا از تمامی دوستان که به خودشون زحمت میدن و به وبلاگ صغیر ما سر میزنن تشکر میکنم و باید من رو ببخشن که نمیتونم به همه سر بزنم یه مسابقه هم ترتیب دادم:::::: کدام نویسنده را بیشتر دوست دارید؟جواب شل دن الن سیلور استاین ۲-کدام شاعر را بیشتر دوست دارید؟جواب سهراب سپهری ۳-کدام بازیگر را بیشتر دوست دارید؟ ... ... خوب منظور اینکه شما هز دو نفر دعوت میکنید که به چهار سوال جواب بده در مورد خودش البته سوالات نباید تکراری باشه و اون دو نفر هم به همین صورت و جایزه بزرگ ما برای بهتریت سوالات یک کامنت طلایی من از اقا مجید و سما ی عزیز دعوت میکنم بای بای
نظرات 6 + ارسال نظر
مجید شر جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 http://www.kingmagic.blogfa.ir

سلام هادی

داستانت زیادی مفهمومی بود. من که زیاد سر درنیاوردم. فقط اینکه حیات زمین به آسمان ربط داره و اگه آسمان چشماشو بروی زمین ببنده زمین نابود میشه.

نویسنده:‌ هر نویسنده ای شاهکار خودشو داره. مثلا من جرج اورول را به خاطر رمان مزرعه حیوانات دوست دارم. یا ژوژه ساراماگو را به خاطر رمان کوری دوست دارم. یا دن براون را به خاطر راز داوینچی دوست دارم.یا اگزوپری را به خاطر شازده کوچولو دوست دارم.

شاعر هم بستگی به اثرش داره. سعدی یه خاطر بوستان. فردوسی به خاطر شاهنامه. حافظ به خاطر دیوان. مولوی را با خاطر مثنوی ....

مرسی که منو دعوت کردی. روش فکر می کنم .

به امید دیدار در ایرانی اباد و آزاد

هومن دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:39 http://www.djhoomang.blogfa.com

سلام
سالگرد تاسیس وبلاگمه دوست دارم تمام رفیقامو تو وبلاگم جمع کنم
شما هم حتما بیاید
خوشحال میشم
بای

آمبرا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:13 http://umbra7.blogfa.ir

سلام خوبید به وبلاگ من سر بزنید خبر خوشی دارم براتون
[قلب][قلب][قلب]

سما دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 http://all-elone.blogsky.com/

سلام آقای مخمد هادی
چشم: اینم سفارشتون
چه وقتایی جیغ می کشی؟
وقتی خیلی زیاد خوشحالم!

چه وقتایی زیادی می خندی؟
وقتی چیزی دلخورم کرده و نمی خوام به روی خودم بیارم

چه چیزی تو دنیا بیشتر مجذوبت می کنه؟
یه گل که توی سنگ های بیابونه و بوی خیلی خوبی داره

بدترن کاری که تو زندگیت کردی؟

...! سخته ، بچه که بودم پسر همسایمون رو گاز کرفتم!

مجید شر سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:59 http://www.kingmagic.blogfa.ir

سلام هادی

یعنی چی تو سر نمی زنی اما من سر بزنم. فعال نیستی ها.

لیلــی _______________ ! جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:37 http://beyadeto1.blogfa.com

سلام سلاااام

خوبی؟ بشین فکر کن ... !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد