مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

بهترین اهنگ

سلام دوستان 

 

خوبید؟؟؟امروز مطلب من هیچ ربطی به نویسندگی نداره 

 

بلکه میخوام یه نظر سنجی راه بندازم و اونم اینه 

 

به نظر شما برترین اهنگ استاد سیاوش قمیشی کدام است؟؟؟؟؟؟؟ 

 

خوب همین در قسمت نظرات لطف کنید و برام بنویسید 

 

ببخشید که خیلی به همه ی دوستان سر نمیزنم اخه دیکه مثل سابق وقت ندارم 

 

ولی شما سر بزنید 

 

تا پستی دیگه

نظرات 4 + ارسال نظر
lili_________ ! پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 http://beyadeto1.blogfa.com

سلام سلام

یک ماه و نیم از آپ قبلیم میگذره هیشکی جواب معما رو درست نداد !

جواب : تخم مرغ آب پز

راستی آپم !

مجید شر جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:16

سلام هادی

بهترین اهنگ سیاوش از نظر من جزیره هست.پاییزش هم قشنگه. تاک هش قشنگه. اصلا همه ترانه هاش قشنگه.

سما یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15

سلام
پیشنهاد خوبیه دوست من
من سرنمی زنم ولی شما بزنید!!
من جزیره رو خیلی دوست دارم
تو ندیدی....

م ی ن ا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 http://blackjoker.blogsky.com

سلام دوست من
برای منی که عاشق آهنگهای قمیشی هستم همشون قشنگن
ولی من میمیرم واسه اهنگ سایه
من همونم که همیشه غم وغصم بی شماره
اونی که تنها ترینه حتی سایه هم نداره ....
نمی دونم تو کدوم شعر رو دوست داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد