مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

چهره دیگر جهان

سلام بر همه


یک تکه نوشته  از خودم:



تفکری را باید و اندیشه ای...یاد باد ان روزها که انسانهایی گرچه محدود ولی ازاده پیدا میشد.

امروز دیگر کسی را نمیبینم که "خوب" باشد.در خود که می نگرم هرچه منطقی تر اندیشه ام را

فیلتر می کنم می بینم که باز از ریشه و پایگاه وجودم ادم خوبی نیستم.چه باید کرد؟تمام سعی من بر 

این است که حد اقل در اخر کار که به خود می نگرم انسانی حدودا خوب باشم. شاید اگر قرار بود افراد به جای اصلاح دنیا اول از اصلاح خود شروع میکردند دنیا باز اسیر بی اصلاحی میشد.نه نه به هیچ وجه .ای کاش اول همه انسان ها معنی درست بودن کاری را درک میکردند و بعد شروع به فرو کردن وجودشان در قالب ان کار میکردند.


خوب این بود 

موضوع جدید هم همینه!


در ضمن امروز یه اهنگ برای دانلود گزاشتم که دانلود کنید و حالش رو ببرید

اسم این اهنگ هست"نهال محبت"و خواننده ان استاد احمد نعمت الله زاده است که به زودی

البوم ایشان به نام "مهر مهرویان منتشر خواهد شد.

دانلود اهنگ نهال محبت  

سایز:5/95 مگا بایت

سبک سنتی

دانلود این اهنگ رو به همه دوستان خوبم توصیه میکنم



افسون خاطرات

سلام بر همه دوستان و اشنایان 

 

یک داستان کوچیک و ساده از خودم: 

 

                            افسون خاطرات به همین مناسبت

چه بود؟ چه بود که مرا به یاد کودکی می انداخت؟ شادی کودکی ام چگونه دو باره متولد شد؟ 

کسی چه میدانست.برف باریدن گرفت و زمین یک تکه بی رنگ شد.هنوز بویی خوش  

ان روزها زنده بود. همان روزه که کوتاه قد بودیم.همان روزها که دوا و دکتر را به لذت برف بازی 

با دست های برهنه فراموش میکردیم.چه زود گذشت.خیلی زود.و تنها چیزی که یادم میاید 

پنجره ای بود رو به غروبی غم انگیز که روی طاقچه ان زانوی غم بغل گرفته بودم و دقیقا امروزم را 

میدیدم.و حال صدای نازکی میشنوم . و این صداست که مرا به یاد ان دوران می انداخت. صدا از زیر برف ها بود.برف ها را کنار زدم و چیزی ندیدم.شاید که اشتباه کرده بودم.نه به هیچ وجه. این صدا صدای روحم بود. صدای خاطرات خاک گرفته در عمق وجودم و انجا بود که فهمیدم ناگهان چغدر زود دیر میشود!  

 

 

پیام اخلاقی:همیشه به یاد داشته باشید که چه دورانی را پشت سر گذاشته اید.و با این فکر 

زندگی خود را شیرین تر کنید 

 

به یاد ان روزها  

راستی ببخشید که وبلاگ خیلی شلوغ شده ولی چه میشه کرد دیگه 

توقسمت موبایل فقط سرچ کنید!!!

نظر هم بدین بد نیست 

 

عکس خودم