مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

اموزش تصویری 6 نوع گره کراوات

سلام بر همه

من باز هم خدمت شما دوستان هستم و میخام یه مطلب تصویری  واقعا مفید رو براتون بزارم




















امید وارم موفق و سر زنده باشید

منتظر نظرات مفیدتون هستم

و ببخشید که مطلب این پست با محتوا و موضوع وبلاگ نامتناسب بود.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد هادی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:54

بابا چرا هیچکس نیست؟؟؟

مجیدشر جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:17

سلام هادی

حالت چطوره

خب این تصویر ها که هیچ کدومشون نمیاد. فکر کنم اشتباه بزرگی کردی. از جیمیلت لینک کردی. خب مرد مومن. ما که پسورد جیمیلت را نداریم که این عکسها را ببینیم.

زودتر اصلاح کن چون من تو بستن کراوات مشکل دارم.

*********

جواب به نظرات من حدود دو ماهی میشه قانونی شده .کجای کاری

سیزیف بزرگ سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:33

خوب بود عزیزم. استفاده کردم. از سیزیف بزرگ درژرشین بلاگ و عشق عمومی در بلاگر دیدن فرمایید. بای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:03

داداش دمت گرم، مردم بس که دو گره استفاده کردم...

ارش جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:17

سلام
خیلی عالی بود
ده دقیقه دیگه عروسی شرو میشه
هیچ کسو نداشتم واسم گره کراواتم رو بزنه
اخه همیشه تو شلوغی یکی پیداش میشد که یه یک گره یا اون پیرمردای فامیل دو سه جور گره بلد بودن و واسه من میزدن
اما امروز تو تنهایی
حتی یک گره هم بلد نبودم
اما این اموزش تصویری تو خیلی باحال بود
جالبه بگم تموم گره هایی که گذاشتی واسه اموزش رو تو همون اولین بار زدم
خیلی باحالی دارم میرم عروسی
جات خلی

آیسان دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:37

مرسی خیلی به دردم خورد!

محمد دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:05

بسیار عالی بود متشکرم

شجاع پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:14

کاش دوباره همه جونهاکراوات ببندند

hamid سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:58

سلام دمت گرم تصاویر کامل دریافت شد . عالی بود

k1 پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:39

mer30 doste golam vaghan khili toop bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد