مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

طاقت بیار رفیق

طاقت بیار میشه شنید  خندیدن دلخواه رو 

تو زنده میمونی رفیق     طاقت بیار این راه رو 

طوفانو پشت سر بزار       اون سمت ما ابادیه 

این زمزمه تو گوشمه:     فردا پر از ازادیه  

طاقت بیار رفیق    دنیا تو مشت ماست    طاقت بیار رفیق  

                        خوشی پشت ماست 

طاقت بیار رفیق   ما هر دو بیکسیم   طاقت بیار رفیق   

         داریم میرسیم 

 

دنیا اگه تاریک شد       دستای فانوسو بگیر  

با من بیا با من بیا        چیزی نمونده از مسیر 

سرما و سوز برف رو       اهسته پشت سر بزار 

امروز وقت خواب نیست     ما با همیم طاقت بیار  

 

طاقت بیار رفیق    دنیا تو مشت ماست    طاقت بیار رفیق  

                        خوشی پشت ماست 

طاقت بیار رفیق   ما هر دو بیکسیم   طاقت بیار رفیق   

         داریم میرسیم... 

 

سیاوش قمیشی 

سیاوش قمیشی و اهنگ  

 

     به مناسبت وقایع اخیر.برای دانلود اهنگ اینجا کلیک کنید.  

این لینک از سایت jendj.usبرداشت شده

به سلامت! 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی فاضل جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 http://shaeraneha.mihanblog.com/

سلام بر دوست عزیزم

محمد جان سرباز بودم تازه برگشتم وبلاگتو که دیدم

کلی خوشحال شدم درود بر رهروان آزادی

(من دچار خفقانم
خفقان…
من به تنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم ، آی
آی با شما هستم این درها را باز کنید)

http://www.4shared.com/file/122222409/f5f0889f/khafaghan.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد