مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

به مدیر مدرسه...

سلام

عجب حکایتیه این مدرسه ها.

اول سال که میخای ثبت نام کنی کلی پول میگیرن.(حدود ۵۰ هزار تومن)

و در مرحله بعد موقع دادن کار نامه ، باز هم پول میگیرن!!!(حدود ۳۰ هزار تومن)

و مدام هم مدیر میاد سر صف سخنرانی میکنه و میگه که بخش نامه از وزارته

که باید دانش آموزان پول بدن!

در همین حال،تلوزیون حکومت مدام وزیر آموزش و پرورش رو نشون میده و اون میگه

«گرفتن یک قرون از دانش آموزان غیر قانونیه»

 و پس از همه اینها رییس جمهور در تلوزیون میگه:ما بودجه آموزش و پرورش رو

چندین برابر کردیم.

حالا ما نمیدونیم توی این مجموعه «شترگاوپلنگ»چی کار کنیم!!!


                         پول ما چه میشود؟؟؟



در پایین تر به شعری که بنده برای مدیر مدرسمان گفتم توجه کنید:


نه پول بودن و دیدن، شنیدن

                                    نباید که از این مردم گرفتن

به قانون صریح مرز و بومم

                                      نباشد اینچنین یغما گرفتن

برادر جان!برادر جان!برادر!

                                     به زور ترس و کارنامه بدادن

نباید مبلغی را اخذ کردن

                                     کسی را چون ز بودن منع کردن

برادر جان،بیا با ما یکی شو

                                     که تزویر و ریا کاری نباشد چون

                     طریق زیست کردن!


و تمام اینها یعنی اینکه این کارها درست نیست!

نظرات 8 + ارسال نظر
وحید شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 http://onlyraminbibak.blogfa.com

سلام داداشم! خوبی از هانی شنیدم تو کلاس آواز میری خواستم بدونم اسم آموزشگاهت چیه سبک پاپ هم داره کلا من میخوام سلفژ و صدا سازی یاد بگیرم میتونی کمکم کنی ؟

وحید شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 17:56 http://onlyraminbibak.blogfa.com

محمد هادی جان من همینطوری و فقط۱بار اون آهنگمو خوندم بله خیلی جاها صدام از جاش در اومد و فالش شد آره دوره های پایه رو میدونم اینکه باید چیکارا کنی تا صدات آماده بشه و سلفژ یعنی چی و صدا سازی نت خونی و... کلا میدونم چی به چیه ما زنجان میشیم اما همونطور که به هانی گفتم ما زنجانیا نصفمون تو کرجه!! بیخود نیست که به کرج میگن ۷۲ ملیت! بگذریم منظورم اینه من تو کرج آشنا زیاد دارم یه روز میام میبینمت فقط شماره ای چیزی بدی ممنون میشم
در ضمن من آواز سنتی و اصیل رو هم خیلی دوس دارم تصنیف خوانی و آواز و کلا هر چیزی که به موسیقی ربط داره واقعا عشق منه! اگه نمیتونی شماره من و از هانی بگیر بعد خواستی تماس بگیر تا شمارت و داشته باشم مرسیون

هانیه سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:20

هادی جونم من نمی خوام ایراد بگیرم ولی یه چند تا غلط املائی داری ...
چرا تو انقدر متن ادبیت خوب شده و من بی خبر بودم....

میثاق بهنامی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 http://newpoem.blogfa.com/

سلام تا بودخ چنین بوده وتا هست جنین است.
پول بذار رو سنگ برات هم شعر مینویسه هم کتاب سقیر عشق چاپ میکنخ تازه بندری هم میرقصه.بی خیال این نیز بزگرد!!!!!!!!!

میثاق بهنامی جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 http://newpoem.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
ممنون که سر زدی گناه من به سبک لوکیشنی نوشتم.بیشتر واسه ترانه
.بهم سر بزن .

وحید جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:27 http://onlyraminbibak.blogfa.com

کنسرت رامین بی باک و نیما علامه در کاخ سعد آباد

برای اطلاعات بیشتر به وب هواداران رامین بی باک مراجعه نمایید[گل]

منتظر حضور سبز شما هستیم...

تبسم جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 http://www.tabassom-16.blogsky.com

سلام
مطالبت خیلی قشنگ و حقه !
ممنون که میای

تبسم چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:18

سلام
من اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد