مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

یادبود جنگ

سلام دوستان 

 

در ایام هفته دفاع-به قول ایشان-مقدس هستیم 

و مناسب دیدم که یک قطعه شعر کوتاه از خودم رو منتشر کنم. 

 

سیل سرباز در افتاده میان دو پلید: 

این یکی رخت سیه دارد و آن جامه سپید 

میزند{سنگ خطا}لشگر این بر سر آن؛ 

بر سر هیچ و همه هیچ و همه هیچ؛که هیچ! 

 

موفق باشید 

نظرات 3 + ارسال نظر
نفس جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 http://www.shabhaieistade.blogfa.com

سلام
از اینکه به وبلاگ تازه کاره ام سری زدید ممنونم...
باز هم نوشته هایتان جوری دیگر بودیعنی خیلی خیلی عالی
دیگر هیچ...

زلف-مهران جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 http://www.1mantoma1.blogfa.com

سلام شعرت یه تکونی به من داد
بعدش هم اقای محترم واسه چی وقتی نظر میدی میزنی تو ذوقم
ببین میخوای هکت کنم؟
یه چیز بگم ...ونت بسوزه نه نمیگم ...ونت بسوزه
راستی باید وبلاگم رو تو وبلاگت پیوند کنی وگرنه همچین هکت میکنم نتونی بلند شی...شوخی کردم جدی نگیر
راستی این هیچ هایت که آخر شعر هایت بود سرم را گیجاند...ولی خیلی باحال بودند ................................................................

زلف دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:55

مصاحبه سیاوش قمیشی رو تو USB برام بیار خونمون لطفا خیلی باحالی

دیگه چی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد