مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

واما پاییز...

سلام دوستان 

 

از این به بعد سعی میکنم شعر های بسیار کوتاه از خودم بزارم. 

در ضمن میتونید منو در فیس بوک با عنوان"mohammad hadi majidi"پیدا کنید.


 

پاییز 

        پاییز که میاید عشوه دلم برون می ریزد 

 

اولی گفت:که فصل نو شکفتن پس کو؟ 

من بگفتم که خوشا به شوق و شور پاییز. 

 

 

موفق و پیروز باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
زلف جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 http://www.1mantoma1.blogfa.com

سلام چرا یه زنگی ...اس ام اسی ...سری ...دستی لگدی...
مشتی به احوالات ما نمیزنی؟
خیلی نامردی...
یه روزایی با هم میرفتیم پیاله فروشی چیزی میخوردیم حالا هم رو هم نمیبینیم...
ای زمونه خیلی بدی

نفس جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 http://www.shabhaieistade.blogfa.com

و پاییز امد و دوباره من هم با دل مشغولی های خود انقدر زیاد که حتی ...
زیبا بود و دلنشین و کوتاه .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد