مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

هوای تازه

به نظر میاد یه کلید مهم برای خیلی از مشکلاتم رو پیدا کردم : سخت کوشی. و گمونم برای اولین بار در عمرم داره کارام با این سیستم نتیجه میده.

تا چند هفته دیگه دوباره میام و توضیح میدم که آیا چیزی واقعا جلو رفته یا نه.اما در هر حال تلاش کردن و موفق نشدن خیلی بهتر از اصلا تلاش نکردنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:12 http://downloadhozeh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
کاملا باهات موافقم

احمد شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:33

سلام ما 2 تا خیلی شبیه هم هستیم تو هم همون راهی رو رفتی که من رفتم منم فرمول تلاش و پشتکار رو پیدا کردم خیلی خوشحالم یکی مثل خودم رو میبینم، امید به زندگی ام الان خیلی زیاده امیدوارم موفق باشی

مرسی که اینو گفتی.انرژی گرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد