مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

من و تنهایی مدام

همه چیز تمام شد ...

کسانی که من رو می شناسند می دانند درباره چه صحبت میکنم . موضوع من هستم و کسی که دوست می داشتم که به طور غم انگیزی من را ترک کرد .

ترک شدن حس خیلی عجیب و نا آشنایی است برای من .کمی از عاشق شدن و عشق ترسیدم .
اما به هر حال باید بود و زندگی کرد . و البته به عشقی دیگر امیدوار بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
قالیکده یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1396 ساعت 04:17

بسیار عالی
خوشحال می شویم از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.
نام: قالیکده
آدرس: http://ghalikade.ir/

دوست خالخالی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:43

هادیِ من
هادی جانِ من
بیا تا با هم بریم روی پشت بوم هنرستان قایم بشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد