مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

خدای من

سلام دوستان

بالاخره گرفتاری هام تموم شد و شروع کردم به اغازی جدید

یه شعر گذاشتم که میدونم همه شنیدن


خدای من     ******   خدای خوب و مهربان

قلب کوچکم را در میان شکوفه های بهار گذاشته ام

                       تا از کبوتران ترانه محبت بیاموزم

خدای من!من و قلب کوچکم دوست داریم  ***  که در اسمان ساف و ابی پرواز کنیم

 و دعا کنیم که ما همه کودکان *****دست در دست هم دهیم

              و قلک های کوچک خودمان را برای درمان بیماران هدیه کنیم

و از بزرگتر های سبز سرزمین سبزمان بخاهیم ********* تا ما را یاری کنند

                              تا همه از بهار سبز و شیرین لذت ببرند

                                       از:بنیاد امور بیماری های خاص

دوستان یه مسابقه

هرکی بتونه بگه که دقیقا چند ساله که این شعر داره از تلوزیون پخش میشه

من یک کامنت بهش جایزه میدم هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

             سبز باشید