مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

حس خوب ، حس بد

امروز برای من روز عجیبی بود. 

صبح رفتم پی کار و بار و داشتم از کنار یه شهر بازی مخروبه شهرمون رد می شدم که چشمم به یه چیز عجیب خورد : 

یه نقاشی روی دیوار که اول به نظر میومد یه نقاشی بچه گانه است روی دیوار بعد که خوب نگاه کردم  دیدم که یه پیام جهانی داره میده و اصلا به نظرم اومد که شاید یه نقاش خیابونی کشیده باشدش:  

 و شب با دوستان خوبم رفتیم بیرون و رانندگی کردم تا 2 شب.و خدا این دوستان رو از ما نگیره. 

- پی نوشت : دلدار ساعاتی بعد از پست قبلی که نوشتم بازگشت. 

- پی نوشت پی نوشت : امروز برای دلدار کادویی گرفتم و رفتم به دیدنش. خیلی خیلی سرد برخورد کرد و یه جورایی فکر کردم اضافی ام . و نمیدانم کار به کجا می کشد.

دوستی ، تفاهم ، جدایی ، آشتی(با ؟)

و این است زندگی. 

گاهی یادم می افتد که چه دورم از خط خویش.و چه کارها که رویایش را دیده و عشقی به آن ورزیده بودم و هیچ انجام ندادم که ندادم ! و چه سستی ها و چه گسست ها. 

 

حتما میگویید چه ربطی دارد این حرف ها به دوستی و تفاهم و جدایی و آشتی . خوب ماجرای ما این است که دوستی آمد، همان (او)-که پیشتر نیامده بود-و چندی بودیم با هم و امروز نمیدانم که چه می شود فردا! 

دلهره دارم از جدایی و امیدوارم به آشتی .


 

دیگر اینکه دلگیرم از شعار های تکراری و عملی نشده ام . 

مدام خودم را سست تر حس میکنم.یعنی حس پیری و ناتوانی دارم در این ایام شباب ! و اینکه عمیق زندگی نمیکنم هیچ !  

میگویم : کجاست شور و شعف که تکانی بدهد به این دیوانه !   

و اینکه چه کوچک شده ام و تو خالی خدایا! 

و نمیتوانم پرواز کنم.... 

و ممکن است هیچوقت نتوانم. 

اما امیدوارم که بشود . 

متوقف نخواهم شد.   

 

پی نوشت : دوست عزیزم ،  همیشه بیاد داشته باش که در دلم هستی.هیچ گاه دوستانم را - چه آنها که رفتند و چه آنها که ماندند- را فراموش نمیکنم و نکرده ام .  

پی نوشت پی نوشت : خدای عزیز ، چرا زندگی واقعی شبیه خیال پردازی های کودکی هایم نیست ؟ 

آخرین پی نوشت : کاش  در کوهای آلپ زندگی میکردم !!!(؟)(این را گفتم که سخن ختم به خیر شود !)

  

قهرمان بازنده ها ! 

هادی