مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

باشگاه و پایان سال تحصیلی

از امسال تصمیم گرفتم که خودم رو یک دانش آموز همیشگی تصور کنم که با آغاز و پایان هر سال تحصیلی برای من هم یک اتفاق آموزشی در کنجایش اون سال رخ بده.
و از اول مهر ماه، برنامه من تمرکز روی فعالیت های ورزشی، بازگشت به نواختن کمانچه و زبان آموزی بود.  گزارش خروجی این برنامه به این شرحه:

فعالیت های ورزشی:
شامل ارتقاع سطح پینگ پونگ من و گنجاندن  پینگ پونگ در برنامه روزانه، کمک گرفتن از مربی حرفه ای برای چند جلسه و تماشای منظم و با برنامه ویدیو های آموزشی و انگیزشی پینگ پونگ.
مرحله دوم فعالیت های ورزشی از یک سوم پایانی سال تحصیلی برای من اضافه کردن باشگاه بدنسازی بود که به لطف فرشاد-پسر خاله عزیزم- شروعی خوب و خوشایند و اصولی داشتم. که البته این برنامه در جریانه و گمون می‌کنم از ماه دوم تابستون برنامه جدیدی از فرشاد بگیرم و خلاصه به ساختن اندامی زیبا ادامه بدم.
و برگشتی خوب هم به کوهنوردی داشتم و امیدوارم همچنان ادامه داشته باشه.


فعالیت من برای بازگشت به کمانچه نوازی:
رفتن پیش استاد فردین میرزا حسینی(که یکی از اتفاقات خوب سال پیش من بود) و دنبال کردن آموزه های کمانچه به طوری که با کمک ایشون حرکات دست من رو اصلاح  و سپس روی تکنیک های خاص کمانچه، ردیف نوازی و انواع تکیه ها تمرکز کردیم.

فعالیت زبان آموزی:

آموختن کلمات جدید و دیدن ویدیو های پیشرفته انگلیسی. تقریبا هر روز یک ویدیو 20 دقیقه ای آموزشی دیدم.

چشم انداز:
امیدوارم که در ورزش ثابت قدم باشم و بعد ازماه دوم تابستان به باشگاه پینگ پونگ رفته و از مربی کمک بگیرم و ایشالا،  تا آخر سال تحصیلی آینده شاهد پیشرفت چشمگیر تری در سطح پینگ پونگم باشم. همچنین برنامه ی بدن سازی ادامه خواهد داشت و به عنوان مکملی بر فعالیت های ورزشی دیگه خواهد بود.
برنامه سال جدید شامل کوهنوردی حرفه ای تر هم هست و حد اقل صعود به خط الراس دنا و چند برنامه دیگر رو در دستور کار قرار می‌دم.

برنامه کمانچه با پیگیری بیشتر و اختصاص زمان بیشتر ادامه خواهد داشت. در سال جدید امیدوارم که حد اقل یک اجرا به عنوان نوازنده کمانچه داشته باشم. و البته امسال گسترش تکنیک آوازی هم جزو برنامه ها خواهد بود که در پستی جداگانه به اون هم می‌پردازم.

و در نهایت زبان:
امیدوارم که زبان آموزی به یک برنامه ثابت در تقویم امسال من بدل بشه.مخصوصا که علاوه بر دیدن ویدئو،  نیاز به تمرین و یادداشت برداری مستمر هم دارم. و انشاالله امسال در برنامه های گروهی گپ و گفت زبان بیشتر شرکت خواهم کردو احتمالا پیش معلم هم برم.


سال پیش رو بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود و من در سن 28 سالگی هنوز دانش آموزی آماده هستم!


پ.ن:  احتمالا امسال اسکیت هم خواهم خرید و یکی دیگه از علایق نوجوانی(و البته توانمندی های نوجوانی) را دنبال خواهم کرد.
برنامه هایی برای کلاس تکواندو هم دارم که هنوز نمیدونم برای امسال قابل اجرا هست یا نه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد