مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

دو هفته مونده به عروسی و گرفتن عکس برای کارت عروسی

باورم نمیشه!

دو هفته تا مراسم عروسیم مونده و داریم کارت عروسی طراحی می‌کنیم(یا بهتره بگم پوستر).
هم خوشحالم برای آینده روبرو و هم بسیار امیدوارم که آینده تمام و کمال به من لبخند خواهد زد. و تقریبا برای همه چیز آماده هستم. تلخی ها و شیرینی هایی که انتظار من رو نیلوفر رو می‌کشن و من می‌دونم که از پس همشون بر میایم.


دیشب پیش پوریا شفیعی بودم و درباره آینده و مشکلات مالی و ... صحبت می‌کردیم. و حقیقت اینه که در زمونه و در مملکتی زندگی می‌کنیم که هیچ چیز درش معلوم نیست و من دل به این دریای پهناور زدم و امیدوارم به آینده.


پ.ن: این عکسی که می‌بینید رو در بالکنی که هانیه برای خونمون طراحی کرده گرفتیم و من به نیلوفر گفتم که این عکس رو در وبلاگ قرار می‌دم و الوعده وفا!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد