مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

فعلا

دوستان عزیز با توجه به شروع امتحانات من با شما یک خدا حافظی موقط میکنم تواین مدت هم میخام خوب درس بخونم

شادی و مترسک و ...

سلام بر همه

همون طور که بعضی میدونن چند وقتی اینترنتم خراب بود

خب این هم پست جدید من


 شادم... همیشه و هر جا .... به سراغت میایم ... و میدانم که زندگی مترسک بازیست

شادم... و روحی دارم بلند پرواز ... دست خوش زیان... و میدانم که مترسک وجودم خواب است

شادم ...پر کاهی در تن دارم .... دل خوش به نسیم.... مشتاق نگاهت هستم...

شادم ...زندگی ام در باد...میرود در اوج ...در اسمان ها

شادم ... از کاه ها و این کت پاره ام میگویم که بدانید

که تنها یک چیز میخواهم... شادی و شادی و شادی

خوب دوستان خوشحال میشم نظرتون رو بدونم درباره لوگوی گرافیکیم هم اگه دوست دارید نظر بدید