مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

به روز بودن ( یا نبودن )

" جا موندن از زمانه کلا چیز عجیبیه !  

خوب به عنوان یه جوون، آدم چرا باید با چیزای هم عصر خودش  که تازه گل کردن و همه میشناسن بیگانه باشه ؟ " 

 

این گفت و گوی من با خودمه که این روزا زیاد هم پیش میاد . 

حقیقتی هستش که من همیشه ازش فرار میکنم و اونم اینه که آدم باید فرزند زمانه خودش باشه که خوب  فهمیده بشه

شخصا اعتراف میکنم که با تکنولوژی خیلی راحت نیستم و همینطور با لایف استایل جدید و خیلی چیزایی که مد میشن ! 

با فیس بوک و شبکه های اجتماعی هم خوب نیستم ( شاید به همین خاطرم هست که هنوز وبلاگ نویسی میکنم که گویی منقرض شده اصلا !)  

ولی خوب ، به قول یه کسی (!) : آدم باید فرزند زمانه خودش باشد و این خیلی سخته

 

راه حل :  امروزی باش ، به شیوه خودت . 

  تا ببینیم خلاقیت مارا به کجا ها ببرد !