مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

اعلام پایان کار

سلام به همه 

این پست اخرین نوشته من در این وب خواهد بود چون قصد دارم که تعطیلش کنم.همینطور که قصد دارم آکونت فیس بوکم رو هم ببندم. 

به چند دلیل: 

اول اینکه دوست دارم یه مدتی از اینترنت و دنیای مدرن حدالمقدور فاصله بگیرم.برای اینکه احساس میکنم وقت اونه که بیشتر تنها باشم.و اینکه ماها سریع از اینترنت و اینجور چیزها استفاده میکنیم بون اینکه به جنبه های منفی ماجرا هم فکر کنیم.و البته فرهنگش رو هم نداریم(من خودم به این اعتراف میکنم.) 

 دوم اینکه از اون موقع که وارد راهنمایی شدم داشتم وبلاگ مینوشتم و دیگه خسته شدم. 

سوم و مهمتر از همه اینکه چیزی فعلا ندارم که بنویسم و البته کسانی که بخوننش.شاید وقت اون باشه که به جای اینقدر نوشتن برم نوشته های دیگرانو بخونم.کتاب بخونم. 

  

اما دلیل نوشتن این پست اینه که دوست ندارم بی خداحافظی برم و اینکه اگه کسی اومد و دید که اخرین پست این وبلاگ برای چند سال پیشه حس دلمردگی نکنه.آخه خیلی برای خودم پیش اومده که میری به یه وبی و میخونی و خیلی خوشت میاد ولی بعدش متوجه میشی که اون وبلاگ هم از وبلاگ های مرده اینترنته و این خیلی ناراحت کنندس. 

 

در آخر دوست دارم از همه کسانی که میآمدند و گاهی نوشته های منو میخوندن - چه در اون زمان که اینجا رونقی بود و چه اون زمان که مگس میپروندیم-تشکر کنم.بابت همه نظر هایی که داده شد و من چیز های زیادی آموختم از اونها.  

البته مطالب آرشیوی وبلاگ همچنان باقی خواهند ماند.

خدا رو چه دیدی شاید روزی دوباره وبلاگی نوشتیم...در جایی دیگر...در وقتی دیگر...

و اما برای دوستانم که با من از طریق همین وبلاگ در ارتباط بودند باید بگم که میتونن به من ایمیل بزنن به: 

                             HADIMAJIDI2009@GMAIL.COM 

که از این راه میتونیم در ارتباط بمانیم. 

و به عنوان موخره یک دعا میکنم: 


 خداوندا! 

             ما را یاری کن که بفهمیم از کجا آمده ایم،در کجا قرار داریم و به کجا میرویم. 

مارا یاری کن که خوب بیندیشیم 

                                                 به جهان 

                                                               و به خلق روزگار . 

مارا یاری کن که زندگی را بفهمیم :

                                              دوست داشتن را 

                                                                       عشق ورزیدن را. 

خداوندا! 

             آنگونه کن که بعد از خداحافظی هایمان روزی باز سلامی در کار باشد. 

آنگونه کن که در دنیا بیهوده نباشیم و زمان زندگیمان را دود نکنیم. 

 

بارالها! 

         دوستان مارا دوست بدار و به همه کمک کن که به آن چیز که میخواهند رسند.  

                                                                                                                آمین.


درگیری پشت درگیری

این روزا خیلی درگیرم.

دارم به امتحان عملی موسیقی نزدیک میشم و یه خورده هم نگرانم.

بگذریم.نشستم برسی کردم و دیدم که من تا حالا کلا قاطی باقالیا بودم!البته منظورم یه قشر جامعه است و اونم اینه که:هیچی بلد نیستی ولی فکر میکنی استادی!

به خودم این روزا میگم: بشین سر جات!

و یه چیز دیگه:

سنم داره میرسه به بیست ولی مطمعن نیستم که واقعا بزرگ شده باشم!

شاید خیلییای دیگه هم همینجور باشن.ولی خیلی جالب نیست.