مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

وجود

سلام... 

 

وای اگر سنگ بودم  

                                    و می فهمیدم 

که تحرک در چیست 

 

زندگی برای من بهتر بود. 

 

و اگر باد آسمانی بودم 

  

میتکاندم گل را 

می زدم بوسه به هر بود و نبود 

و تنم اسیر این زمانه ی پیر نبود. 

  

اه که من انسانم 

که برای خود هیچ 

و برای دگری هیچ 

و برای همه عالم هیچ ندارم که از او بهتر باشد! 

 

همه زیبایی دنیا به من و من به چهان هیچ، 

نگفتم که همه زندگی ام در به در چیست؟

 

«زمستان» اثر کاندینسکی                                                       vasily kandinsky winter

زخمه به چنگ

 سلام دوستان 

شعر یک شعر قدیمی از خودم 


زخمه به چنگ 

                    چنگ بی صدای دلم با تو چه زیبا میزند! 

   

 

زیر آن سرو بلند 

                     چشم به راهت چه غریبانه و تنها بودم    !

                     

                   ***********    

 

 آگهی دار که گر

                      خشگ و بی جان و فسرده باشم، 

                       غرقه در پوچی تردید و فغان،

                       ریشه ات بر قلبم جان نو خواهد داد. 

 

                 چنگ تو بر دل سنگ این خراب بی هنر 

                 نغمه ((شور)و ((همایون))و((غزل))خواهد زد 

در فریب و ترس این پیر خزان  

 پاکیت زخم تبر،بر تن بی برگم را 

                                            عافیت خواهد بود 

خاک این قلبم را زیر و رو هم بکنند 

                                             بذر تو در قلبم جاودان خواهد ماند.