مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

ادعا...

سلام دوستان 

این بار که این یادداشت رو مینویسم دلم بسیار تنگ است... 

چرا که امروز ۲۲ خرداد ۸۹ هستش و پایان واقعی مدرسه برای من. 

امید وارم که همه ی ما این روزهای شاد و آموزنده رو همیشه بیاد داشته باشیم. 

داشتم فکر میکردم که درست اینها با سالروز انتخابات یکی شده 

همون انتخاباتی که خشم ها را بر انگیخت و جانهای بسیاری را گرفت 

و جالب که با وجود این همه مدرک موجود این حکومت نخ نما هنوز در پی خون ریختن است 

و تقلب در انتخابات را(ادعا)تلقی میکند. 

فکر میکنم بهترین کار این است که امید داشته باشیم به روزهای بهتر. 


 در پایین چند بیت از من در باب ادعا های گردن شکن جوانی... 

 

نگاهت میکنم پیوسته از خاک 

                                         تو را بر قله((شهرت))و((نام))ی 

تو را که در میان جسم و جانم 

                                            همیشه بادلم نامهربانی 

به سوی تو دویدم من شب و روز 

                                            به سویت ((ادعاهای جوانی)) 

و در آخر که این نامه بسر شد 

                                         میان جوی رویایم روانی



  

تصویر برداشته شده از وبلاگ دیگه تمومه