مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

تحول

سلام دوستان

شعر جدید از خودم


ستاره شبای من  شقایق صدای من

برای من که اخرین ستاره ام

که سایه ام صدای بی صدای نفرته

برای قلب خسته ام که مملو از شکایته

برای اسمون من که عاشق حمایته

برای من برای تو برای هرچی ادمه

به زیر سقف کاغذی ستارهاش پر از غمه

برای ادمای خوب برای ادمای بد

برای هرکی لایقه رفاقته

برای هرکی مثل ماست

که توشه اش به رنگ ساده جسارته

برای دست مهربون که دونه ی چکاوکه

زدم به سیم اخر و دلم میخاد گریه کنم

بگم که چون رها بشم فرشته غنچه میکنه

بهار من خزانه و زمستونم جهنمه

چرا که راه واقعی تحول روایته

دوستان این در واقع یک شعر نیست بلکه یک ترانه است و من میخام

به یه اهنگ تبدیلش کنم راستی تصمیم دارم تو جشواره خوارزمی

قسمت متن و داستان نویسیش شرکت کنم یه داستان باحال به درد

بخود تو ذهنم دارم که به شما لو نمیدمش        نظر یادتون نره

نظرات 8 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53

به امید روزی که بلاگ اسکای صورتک بذاره.
تو فکر کن یه سال زیاد نیست. ولی دیگه همه می دونن یه دختر ۱۳ ساله به اندازه یه پسر ۱۸ ساله می فهمه.

امیرعباس سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 http://www.aliashabi-music.com

سلام برادر خوبی پیش ما نمیای ما دوست داریما

مجید شر سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:53

سلام محمدهادی

دقیقا من هم حس کردم یک ترانه است. به ترانه های سبک سیاوش می خوره. ریتمش هم الان تو ذهنمه. نمی تونم اونو تو کامنت بیارم.خوب بود و قشنگ. امیدوارم تو جشنواره برنده بشی.

لاغرمردنی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:20

خیلی قشنگ بود این شعر. امیدوارم بتونی آهنگ خوبی براش تهیه کنی. راستی در مورد اون راز خوارزمی هم برات آرزوی موفقیت دارم دوست عزیز.

مینو پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:36

زحمتی به دستان مبارکم نمی دم که آدرس وبمرو بذارم
چی می گی حالا؟
موضوع پیدا نکردی به این گیر دادی؟

سارا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:49 http://BOLLY.BLOGFA.COM

سلام.موفق باشی

مجید شر شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:10

سلام محمدهادی

ممنون بابت همدردیت با دوستم.

راستی جشنواره خوارزمی مگه برای ثبت اختراعات نیست؟‌پس چرا شعرتو می خوای توش شرکت بدی؟

....................... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:36

..............................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد