مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

چهره دیگر جهان

سلام بر همه


یک تکه نوشته  از خودم:



تفکری را باید و اندیشه ای...یاد باد ان روزها که انسانهایی گرچه محدود ولی ازاده پیدا میشد.

امروز دیگر کسی را نمیبینم که "خوب" باشد.در خود که می نگرم هرچه منطقی تر اندیشه ام را

فیلتر می کنم می بینم که باز از ریشه و پایگاه وجودم ادم خوبی نیستم.چه باید کرد؟تمام سعی من بر 

این است که حد اقل در اخر کار که به خود می نگرم انسانی حدودا خوب باشم. شاید اگر قرار بود افراد به جای اصلاح دنیا اول از اصلاح خود شروع میکردند دنیا باز اسیر بی اصلاحی میشد.نه نه به هیچ وجه .ای کاش اول همه انسان ها معنی درست بودن کاری را درک میکردند و بعد شروع به فرو کردن وجودشان در قالب ان کار میکردند.


خوب این بود 

موضوع جدید هم همینه!


در ضمن امروز یه اهنگ برای دانلود گزاشتم که دانلود کنید و حالش رو ببرید

اسم این اهنگ هست"نهال محبت"و خواننده ان استاد احمد نعمت الله زاده است که به زودی

البوم ایشان به نام "مهر مهرویان منتشر خواهد شد.

دانلود اهنگ نهال محبت  

سایز:5/95 مگا بایت

سبک سنتی

دانلود این اهنگ رو به همه دوستان خوبم توصیه میکنم



نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی فاضل چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 http://shaeraneha.mihanblog.com/

سلام محمد هادی عزیز

نوشته زیبایی بود ...

یک دکلمه جدید تو وبم گذاشتم

اگر مجالی بود به شاعرانه های من سری بزن

سین چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:01 http://sina4ney.blogfa.com

از دیدن وبلاگت خوشحال شدم دوست من به کارت ادامه بده

مطالب جالبی گذاشتی

به وبلاگ ما هم سر بزن

مهدی فاضل پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 http://shaeraneha.mihanblog.com/

سلام محمد هادی عزیز

ممنون که سر زدی .

مشکل دانلود بر طرف شد

امیدوارم بپسندی ...

بهناز شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 http://behnaz1368.blogfa.com/

سلام عزیزم اپ زیبایی بودددد موفق باشیییی

مهدی فاضل یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:44 http://shaeraneha.mihanblog.com/

سلام محمد هادی عزیز

چه آهنگ زیبایی بود .. ممنون

سما دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:01

سلام
خوب بودن
کار سختیه
ولی ...

زینب دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 http://somebody.blogsky.com/

باید هر کس از خودش شروع کنه.

درضمن مهم تر از خوب بودن..یعنی قبل از اینکه بخوای خوب باشی .. باید خودت باشی.. که بفهمی چی هستی..بعد که فهمیدی میتونی خوبی و بدی و فرقشونو درک کنی.. و اگه خواستی خوبی رو انتخاب کنی.. چون به هر حال خوبی خوبه..

زینب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:37

کاملا با تفکر موافقم.
اگر تفکری نباشد چطور می شود فهمید که خوبی واقعا خوب است و بدی بد..
:)
شاد باشید

زینب سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:42

امروز دیگر کسی را نمیبینم که "خوب" باشد.

این حرف را نزنید.. اگر واقعا جویای خوبی باشیم آنرا در خودمان هم میتوانیم ببینیم .. در آینه نگاه کنیم.. خوبی و بدی ممکن است هر دو در ما باشد.. اما این ما هستیم که انتخاب می کنیم چه باشیم..
باید در هر لحظه هوشیار باشیم.. آگاه .. در تک تک لحظات..
چیزی که ما را ناخواسته بد میکند.. غفلت از لحظات است.
امیدوارم خودم هم بتوانم اینطور باشم. :)

مجیدشر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:15

سلام محمدهادی

حالت خوبه؟

آره اگه همه آدمها به اصلاح خودشون می پرداختند دیگه اصلاح جهان موضوعیتی نداشت. همه چیز اصلاح میشد.

خب اینترنت من کنده. فعلا نمیشه دانلود کنم. ایشالله بعد.

*******************

والله من خیلی خلاصه م ینویسم و پاراگراف بندی م یکنم. دوستان هر موضوعی را که مورد علاقشونه بهش کامنت می دن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد