مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

کوچک یا بزرگ

سلام دوستان 

                   

 

یه داستان کوتاه از خودم. 

 

 

کوچک یا بزرگ... 

 

گرمای آتش دل نشین است.انقدر دلنشین که دلم میخواهد زندگی هر روز را ول کنم 

و همیشه کنار آتش باشم.و چه لذتی دارد نفس کشیدن و حس بوی رطوبت و دود. 

همیشه هر وقت که این بو را حس میکنم به یاد گزشته ام می افتم.گزشته های کوچک  

و بزرگی که حالا اصل وجود من شدند.آیا فرار باید کرد؟نه چنین نیست و فرار چاره  

این داغ گزشته هایم نیست.باید با گزشته زیست.هر چند که کوچک و بزرگ باشد.  

این گزشته معنی واضح«زندگی» است. 

اتش خاموش شد.باید برم.اما... چه عالی که رخدادی کوچک انسان را درگیر فکر کند. 

و اینطور به گزشته و آینده فکر کنیم. 

 

 

م.ه مجیدی 

  

و یک شعر 

 

من از گزشته ها جوشیده ام 

من در امروز کماکان زیسته ام 

ومن در فردا-هر طور که باشد- ؛ 

                                          آزاد خواهم زیست.


 

                                     از نیک آهنگ کوثر عزیز

موفق و پیروز باشید.

                                      

نظرات 3 + ارسال نظر
اسمان شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 http://asemaneghorub.blogfa.com

سلام اپم خوشحال می شم ببینمت.موفق باشی

عارف یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 http://www.newpoem.blogfa.com

خوبه ولی سعی کن شعر بیشتر بذاری
موفق باشی
به ما هم سر بزن

مهران قاسم زاده جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:49

خیلی عالیه دمت گرم . ادامه بده.
خدا حافظی منو بپزیر چرا که صدای پا همیشه صدای رفتن نیست..........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد